Klanttevredenheid

28 april 2016

Onlangs is er onder de klanten van Nieuwe Koers een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Hieruit bleek dat de klanten ons werk een rapportcijfer van 7,6 geven! En hier zijn wij natuurlijk heel blij mee. Uit het onderzoek bleek dat de klanten met name tevreden zijn over de ruimte die zij kregen om hun eigen ideeën  in te brengen. Zij werden tijdens het traject serieus genomen door de trajectbegeleiders. Ook op de onderwerpen bereikbaarheid en klantvriendelijkheid scoort Nieuwe Koers goed.

De klanten kregen in het onderzoek de mogelijkheid om het rapportcijfer dat zij gaven toe te lichten. En ook daar spraken de klanten hun waardering uit. Hieronder staan enkele voorbeelden van de mooie complimenten die wij mochten ontvangen:

Ik heb een perfecte begeleiding gehad. Zelf had ik eigen kracht en drempels. De
drempels verdwenen heel snel en in no time had ik deze baan. Een waar ik erg blij van word, die ik beschrijf als mijn droombaan!

Ik ben zéér tevreden over de begeleiding. Nieuwe Koers, i.s.m. met het UWV, hebben mij geholpen om mijn taxivergunning en diploma te halen. N.a.v. die cursus én Nieuwe Koers heb ik een parttimebaan om kinderen van huis naar school te vervoeren. Ik ben dus heel tevreden over het verloop. Op mijn leeftijd (nu 62) is dat heel moeilijk.

Ik vind dat ze mij heel goed op weg hebben geholpen, de puntjes op de i gezet. Dit had ik echt nodig. Ze nemen je serieus, dwingen je tot niets, geven aan dat je het eigen tempo moet aangeven. Kortom het heeft mij zekerder gemaakt om nog net even dat duwtje in de goede richting te geven, en ik vind dat ze over goede mensenkennis beschikken.